عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به تلاش برای جذب سرمایه گذار جهت راه اندازی مجدد شهربازی کرمانشاه گفت: مدرن سازی این محوطه فعالیت سنتی آن را هم متوقف کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 31 January 2023

راه اندازی مجدد شهربازی کرمانشاه در انتظار جذب سرمایه گذار است/ مدرن سازی این محوطه فعالیت سنتی آن را هم متوقف کردسالار احمد زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص تاخیر در راه اندازی مجدد شهربازی شهر کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه در گذشته به بهانه مدرن سازی شهربازی فعالیت این مکان مفرح به شکل سنتی هم متوقف شد و تا کنون راه اندازی نشده است. 

 
وی با بیان اینکه شهربازی امروز یک نیاز مهم برای گذران اوقات فراغت خانواده های کرمانشاهی است به پروژه پارک بانوان و چالش های آن هم اشاره ای داشت و گفت: متاسفانه بی تدبیری برخی در گذشته فضای تفریحی و نشاط مردم شهر کرمانشاه را به این شکل با چالش مواجه کرد و امروز تمام تلاش ما راه اندازی مجدد شهربازی است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: راه اندازی مجدد شهربازی نیازمند جذب سرمایه گذار است با توجه به اینکه سرمایه گذار قبلی به تعهدات مندرج در قرارداد عمل نکرد خلع ید شده و تلاش بر این است سرمایه گذار جدیدی جذب شود. 
 
احمد زاده تاکید کرد: توقع ما این است که در کوتاه ترین زمان ممکن این اتفاق بیفتد و امسال بتوانیم در این راستا اقدام مثمر ثمری انجام دهیم تا مردم کرمانشاه از  خدمات آن بهره مند شوند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار