مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از پشتیبانی لجستیک خبر داد و گفت: حدود ۴۵٠ تخته چادر و ٣ خودرو سنگین به منطقه زلزله زدی خوی اعزام شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 30 January 2023

محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله خوی به لحاظ اینکه قدرت زلزله و عمق آن کم بود، احتمال خسارت افزایش یافت.

وی افزود: بلافاصله تیم واکنش سریع استان در حالت آماده باش قرار گرفت و آماده اعزام بودند اگر چه نیازی به واکنش سریع استان کرمانشاه نبود و از استان های معین و همجوار اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد‌: پشتیبانی لجستیک هم انجام شد بارگیری هم از دیروز آغاز شد. و حدود ۴۵٠ تخته چادر و ٣ خودرو سنگین به منطقه اعزام شدند که بارگیری های مجدد هم انجام می شود.

وی با بیان اینکه طبیعتا حضور مدیران و نیروهای امدادی در محل حادثه منجر به تسریع در امداد رسانی می شود، یادآور شد: علی رغم سه فوتی تعداد مصدومین این حادثه نسبت به قدرت زلزله کتر بود که نشان از آمادگی مردم و نیروهای امدادی است.

محمدی تاکید کرد: امیدوارم که دیگر با بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری مواجه نباشیم و تمامی هموطنان ما در صحت و سلامت و به دور از بلایای طبیعی زندگی کنند. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار