فرماندار اسلام آباد غرب در گفتگو با تابناک:
فرماندار اسلام آباد غرب از آغاز به کار روستا بازار این شهرستان خبر داد و گفت: فروش مستقیم و بی واسطه محصولات روستاییان به نفع مردم و روستاییان خواهد بود و مکان جدید در نظر گرفته شده برای این بازار در شهرستان شامل بیش از ۴٠ غرفه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 30 January 2023

حمیدرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مکانی که برای روستا بازار شهرستان در نظر گرفتیم موقتی و فعلا شامل ۵ غرفه است.

وی با بیان اینکه در نظر داریم مکان جدیدی را برای این بازار مهیا کنیم که شامل بیش از ۴٠ غرفه خواهد بود، افزود: در این بازر انواع محصولات روستایی از جمله محصولات لبنی، صنایع دستی، ترشیجات و .. عرضه می شود.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب ادامه داد: خوشبختانه اطلاع رسانی لازم در خصوص شروع به کار این روستابازار صورت گرفت و استقبال از آن هم مناسب بوده است.

وی با اشاره به اینکه قطعا به مرور زمان استقبال از این بازار بیشتر می شود، تصریح کرد: فروش این محصولات بدون واسطه و به صورت مستقیم به نفع مردم و روستاییان است به علاوه روستاییان هزینه ای بابت اجاره غرفه ها پرداخت نمی کنند.

به گفته کرمی این روستا بازار دائمی بوده و در ۴ فصل برقرار است محصولات هم از نظر قیمت، کیفیت، مرغوبیت و طبیعی بودن حائز اهمیت هستند. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار