مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از بارش باران و احتمال ایجاد رواناب در پی آن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 30 January 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، به دنبال این شرایط، سامانه ای بارشی امروز و فردا {سه شنبه} جو منطقه را تحت تاثیر گرفته؛ به تناوب سبب بارش برف و باران همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: بارش که در روز سه شنبه شدت بیشتری خواهد داشت؛ با آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و سیلابی شدن مسیل ها نیز همراه می شود. انتظار می رود؛ بارش برف، بویژه در گردنه ها و برخی نواحی سردسیر بشکلی نسبتاً سنگین نمود داشته باشد.

وی گفت: در روز چهارشنبه، ممکن است گاهی اوقات شاهد رشد ابر و بارش های پراکنده ای از برف و باران در سطح استان باشیم؛ اما در روز پنج شنبه و البته با شدتی کمتر از روز سه شنبه، مجدداً احتمال بارش برف و باران در غالب نقاط استان تقویت می شود. همچنین؛ 

دولتشاهی تاکید کرد:حداقل دمای هوا که تا روز سه شنبه به طور نسبی افزایش می یابد. از روز چهارشنبه تا پایان هفته، روندی رو به کاهش خواهد یافت. کاهش دما که شرایط را برای تشکیل مه، بخصوص در اوایل روز فراهم می کند؛ در دو روز پایانی هفته محسوس تر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار