شهردار اشتهارد استان البرز از آغاز ساخت شهرک هوشمند در این شهر خبر داد و گفت : این شهرک در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار جانمایی شده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 29 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» مهدی مهدوی نیا اظهار کرد: این پروژه در شهرک رضوان واقع در ضلع جنوبی شهر اشتهارد با هدف استقرار تاسیسات و امکانات دستگاه های خدمات رسان شهری و با در نظر گرفتن پدافند غیرعامل به اجرا در آمده است.

وی گفت: اکنون عملیات خاکریزی و تسطیح این شهرک هوشمند به منظور خیابان بندی آغاز شده و به زودی عملیات ایجاد زیرساخت شروع می شود.

مهدوی نیا افزود: در ساخت شهرک هوشمند اشتهارد از فناوری شهری با هدف حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی و معضلات شهری استفاده خواهد شد.
وی گفت: انتظار می رود با اجرای این پروژه بتوان، بسیاری از مشکلات و معضلات شهر را در این شهرک کاهش داد.

آغاز طرح جهادی محله به محله شهرداری اشتهارد
شهردار اشتهارد نیز از آغاز طرح جهادی محله به محله با هدف خدمات رسانی به ساکنان محله های این شهر خبر داد و گفت: در این طرح تمام درخواست های مردمی در حوزه های شهری نظیر فنی و عمرانی، خدمات شهر، فرهنگی، ورزشی و دیگر موارد بررسی و تامین خواهدشد.

مهدوی نیا افزود: شهرداری در نظر دارد با برگزاری نشست های مردمی در مساجد و حسینیه های سطح شهر تمام مسائل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد.

ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۲ شهرداری اشتهارد آغاز به کار کرد
شهردار اشتهارد نیز از آغاز به کار ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۲ در این شهر خبرداد و گفت: این ستاد با هدف آمادگی، برنامه ریزی و ساماندهی اماکن شهری فعال شده است.
وی اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه بلوار آیت الله خامنه ای اشتهارد ، ساماندهی نمازخانه های ورودی و خروجی شهر، بوستان های سعدی و حافظ و رنگ آمیزی مبلمان شهری از جمله برنامه های این ستاد است.
مهدوی نیا، تجهیز اماکن بازی کودکان، ساماندهی اماکن گردشگری واقع در بلوار اصلی شهر و نصب بنرهای تبریک نوروز و فرا رسیدن ماه رمضان، پیام های فرهنگی و راهنمای مسافرین را از دیگر برنامه های ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۲ شهرداری اعلام کرد.

شهر ۲۰ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

استقرار سه شهرک صنعتی در اشتهارد با جدود ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی و ارتفاعات رنگی از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری اشتهارد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار