مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند عزم جمعی و همکاری تمام مسئولان است.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 29 January 2023

بهزاد شهبازی اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دارای پنج معاونت است که چهار معاونت آن به صورت تخصصی به افراد تحت پوشش ارائه خدمت می‌کنند.

وی افزود: یک معاونت بحث پیشگیری از آسیب ها و معلولیت ها را برعهده دارد و در آینده‌ای نزدیک اقدامی جدی در استان کرمانشاه در بحث جمع آوری معتادین متجاهر صورت خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: ساماندهی معتادین متجاهر با همت جمعی دستگاه های ذی ربط برای اولین بار به عنوان یک مقوله جدی پیگیری خواهد شد و چهره نازیبایی که با این مسئله در شهر ایجاد شده و در برخی موضوعات مانع توسعه استان شده است، رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث ساماندهی کارتن خواب ها در فصل سرما، بهزیستی استان کرمانشاه پنج گرمخانه دارد که هم خدمات سرپایی ارائه می دهد و نیز کارتن خواب ها می توانند از این محل ها استفاده کنند که سه گرمخانه در شهر کرمانشاه و ۲ گرمخانه در شهرستان های کنگاور و اسلام آباد غرب با ظرفیت ۲۵۰ نفر و چهار گرمخانه برای آقایان و یک گرمخانه برای بانوان ارائه خدمت می‌کند و خدمات شام گرم و صبحانه و شرایط استراحت و استحمام را برای مددجویان فراهم کرده است و در روز خدمات سرپایی از جمله توزیع اقلام بهداشتی در بین مددجویان را انجام می دهد.

شهبازی یادآور شد: از دیگر خدمات اداره بهزیستی استان کرمانشاه، معاونت توانبخشی و خدمت به جامعه معلولان و بیماران اعصاب و روان است که با ۳۵ مرکز روزانه از صبح تا بعد از ظهر ارائه خدمت می‌کند و کم شنوایان نابینایان و کم بینایان و سالمندان با توانبخشی در این مراکز به جامعه برمی‌گردند.

وی گفت: معاونت اجتماعی دیگر معاونت سازمان بهزیستی در بحث آسیب های اجتماعی کودکان کار، کودکان خیابانی، زنان آسیب دیده و دختران پناهجو ارائه خدمت می کند و دارای مراکز نگهداری میان مدت و بلند مدت است.

شهبازی خاطر نشان کرد: دیگر معاونت بهزیستی کرمانشاه معاونت مشارکت ها است که عمدتاً در ساخت سرپناه برای خانواده های تحت پوشش و ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی و در موضوع کمک های مردمی فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار