معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از آماده باش پلیس استان همدان برای تسهیل عبور و مرور در جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: داشتن تجهیزات کامل زمستانی، لباس گرم، پر بودن باک خودرو، سلامت چراغ‌های عقب و جلو وسیله نقلیه، برف پاکن‌ها و رعایت سرعت مطمئنه از توصیه‌های همیشگی پلیس در روز‌های برفی است.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳ 29 January 2023

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از آماده باش پلیس استان همدان برای تسهیل عبور و مرور در جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، داشتن تجهیزات کامل زمستانی، لباس گرم، پر بودن باک خودرو، سلامت چراغ‌های عقب و جلو وسیله نقلیه، برف پاکن‌ها و رعایت سرعت مطمئنه از توصیه‌های همیشگی پلیس در روز‌های برفی است.


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از آماده باش پلیس استان همدان برای تسهیل عبور و مرور در جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد.

حسین بشری اظهار داشت: با عنایت به هشدار نارنجی صادره از سوی هواشناسی استان همدان و پیش بینی بارش برف و کولاک در جاده‌های کوهستانی استان در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه؛ پلیس استان تمهیدات لازم را برای تسهیل عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان در نظر گرفته آماده خدمت رسانی می‌باشد.

وی افزود: مهمترین تأکید و توصیه پلیس به رانندگان اجتناب از سفر‌های غیر ضروری است و در صورت لزوم حتما نحوه استفاده از زنجیر چرخ را تمرین نمایند چرا که یکی از مشکلات در روز‌های برفی عدم توانایی در استفاده از زنجیر چرخ توسط رانندگان می‌باشد.

بشری تاکید کرد: داشتن تجهیزات کامل زمستانی، لباس گرم، پر بودن باک خودرو، سلامت چراغ‌های عقب و جلو وسیله نقلیه، برف پاکن‌ها و رعایت سرعت مطمئنه از توصیه‌های همیشگی پلیس در روز‌های برفی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار