فرماندار رضوانشهر: لزوم ساماندهی گلزار شهدای شهرستان
کد خبر: ۱۰۸۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 28 January 2023

فرماندار رضوانشهر: لزوم ساماندهی گلزار شهدای شهرستانفرماندار رضوانشهر: لزوم ساماندهی گلزار شهدای شهرستان

فرماندار رضوانشهر با گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام؛ بر ساماندهی گلزار شهداء در حوزه شهری و روستایی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، امروز شنبه هشتم بهمن مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه امنیت، آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهدای والامقام است، گفت: یکی از اقداماتی که می‌توان در راستای تکریم شهدا انجام داد، فعالیت در گلزارها و اماکنی است که شهدا در آنجا حضور دارند.

وی ساماندهی گلزار شهدا در حوزه شهری و روستایی را ضروری دانست و گفت: هر چه داریم از جانفشانی شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است و امروز وظیفه همه ماست که یادو خاطره شهدا را گرامی بداریم و وصایای شهیدان را نقشه راه خودمان قرار دهیم.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: به پاس احترام به شهدای والامقام، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در اسرع وقت نسبت به بازدید و شناسایی نقاط ضعف گلزار شهدا در حوزه شهری و روستایی جهت ساماندهی اقدام نمایند و بخشداران و شهرداران در این خصوص همکاری لازم نیز داشته باشند.

صفوی با اشاره به اینکه شهرستان رضوانشهر دارای 141 شهید والامقام و 5 شهید گمنام است، افزود: در شهرستان رضوانشهر 43 گلزار شهدا داریم که 4 گلزار در حوزه شهری و 39 گلزار در حوزه روستایی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار