معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کمبود پارکینگ در مراکز درمانی معضلی است که با افزایش تخت های بیمارستانی، حادتر هم می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 28 January 2023

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عباس ملاطایفه افزود: پارکینگ بیمارستان امیرکبیر فقط جوابگوی پارک خودروی پرسنل است و امکان استفاده مردم و ملاقات کنندگان نیست و مردم مجبور به پارک خودرو در حاشیه خیابان‌های اطراف بیمارستان هستند.

وی یادآورشد: با توسعه بیمارستان امیرکبیر دیگر مکانی برای پارک خودروی پرسنل باقی نخواهد ماند که با ساخت پارکینگ طبقاتی در محدوده بیمارستان می‌توان بخش بزرگی از مشکلات همراه بیماران و ملاقات کنندگان را رفع کرد.
وی تاکید کرد: در بیمارستان آیت الله خوانساری به علت وجود فضای مناسب، بیماران هنگام مراجعه به بیمارستان با کمترین مشکل مواجه هستند و از سویی تعداد مراجعه به این مرکز تخصصی درمانی کم است.
دکتر ملاطایفه گفت: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک امسال یا سال آینده بهره‌برداری می‌شود و بدون شک عدم برنامه‌ریزی برای تامین پارکینگ در مجاورت این بیمارستان، حتی پرسنل آن را برای پارک خودروی خود دچار مشکل خواهند کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: لازم است شهرداری به سرعت زمین مقابل بیمارستان ولیعصر(عج) را تملک کند، تا هم مشکل کمبود پارکینگ برطرف شود و هم از فضای بام آن برای استقرار هلیکوپتر امداد و حمل بیمار استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار