امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت:جمهوری اسلامی امروز در بسیاری از نقاط جهان و منطقه نقش آفرین است و به عنوان یک رقیب در کنار آمریکا و روسیه قرار گرفته است، قدرت جمهوری اسلامی در ساخت و پرتاب ماهواره که صفر تا صد خود انجام داده است در سطح جهان کم نظیر و مورد توجه جهانیان است.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 28 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست مسئولان کمیته های ستاد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان، با بیان اینکه دهه فجر امسال متفاوت از سال های گذشته است، اظهار کرد: دهه فجر نماد حمایت مردم از نظام است.

وی با اشاره به اینکه تمام رسانه های دنیا با نگاه تیزبینانه حضور حماسی مردم را در برنامه ها و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن رصد می کنند، افزود: یکی از مقدمه های براندازی توسط دشمنان در هر نظامی، بالا بردن توقعات و بدنبال آن ایجاد نارضایتی از دولت و نظام است که دشمن این امر را در کشور ما ایجاد کرده و به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه جنایت های رژیم پهلوی در کشور بی شمار بوده و دربار آن از صفر تا صد، بر مبنای فساد شکل گرفته بود، ابراز کرد: رژیم پهلوی برای برگزاری جشن های ۲۵۰۰ ساله بیش از ۳۰ درصد درآمد نفتی آن سال را برای برگزاری این جشن هزینه کرد.

وی یادآور شد: تحقیری که ملت ما در برابر نیروی های آمریکایی و انگلیسی تحمل می کردند به گونه ای بود که آمریکایی ها، هواپیماهای جنگی شاه را بدون اطلاع برای استفاده از جنگ به کار می‌بردند.

امام جمعه ایلام افزود: مردم ایران اسلامی با همه سختی ها، پای کار با روحیه انقلابی ایستاده اند، برای جشن های انقلاب اسلامی باید کارهای دانش افزایی و محتوایی صورت گیرد و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه نوآوری، علمی و دانش هر روز اخبار جدیدی از دستیابی جوانان دانشمند ما منتشر می شود، ابراز کرد: پیشرفت کشور ایران اسلامی، امروز مایه افتخار و مباهات ایرانی ها است، امروز در مساجد و فضاهای آموزشی و مدارس باید رویدادها و خاطرات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بیان شود که زمینه ساز امیدآفرینی برای جوانان را فراهم می کند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات و بحث فضاسازی و تبلیغات رسانه ای و حقیقی باید گونه ای باشد که خروجی آن شاهد حضور باشکوه و حماسی نسل جوان در یوم الله ۲۲ بهمن باشیم و این جوانان با انگیزه، مشتقانه و با افتخار به دستاوردهای انقلاب اسلامی در برنامه های گرامیداشت دهه فجر شرکت کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب از نیازهای ضروری جامعه و امیدآفرین است و گام های های خوبی برای تحقق جهاد تبیین هم برداشته شده است و اگر نتوانیم جهاد تببین را به خوبی اجرا کنیم قطعا هزینه گزافی را باید پرداخت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع ما در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار گرفته ایم دهه فجر فرصتی است برای شکست این محاصره و گرفتن حالت تهاجمی نسبت به دشمن است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار