شهردار شیراز حکم انتصاب ۷ مسئول را صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 28 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: شهردار شیراز با صدور احکام جداگانه‌ای، سرپرست معاونت مالی و اقتصادی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شهرداری‌های مناطق ۱۱ و ۱۰، سازمان آتش‌نشانی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل نظارت بر خدمات شهری را منصوب کرد.
محمدحسن اسدی با صدور حکمی حمیدرضا اسماعیلی را به سمت سرپرست معاونت مالی و اقتصادی منصوب کرد و مواردی همچون تحقق بودجه سالیانه مصوب شورای اسلامی شهر و تکالیف سرمایه‌گذاری، ایجاد نظم و انضباط مالی و استقرار سیستم واحد یکپارچه مالی و اجرای بودجه ریزی عملیاتی را از مهمترین مأموریت‌های این معاونت برشمرد، پیش از این سعید مصفا معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز بود.
وی در حکم انتصابی دیگر محمدعلی چوبینی را به سمت سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز منصوب و بر مواردی همچون مشارکت و اهتمام در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با حرم‌های مطهر به ویژه حرم مطهر احمد بن موسی (ع) و توجه لازم به ارتقای فرهنگ شهروندی تاکید کرد. پیش از این مصطفی مشفیان ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز را بر عهده داشت.
همچنین اسدی با صدور احکامی علی فراشاییان را به سمت سرپرست منطقه ۱۱ و شهرام سبزیان‌فرد را به سمت سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری شیراز منصوب و در احکام آن‌ها بر مواردی همچون نظارت بر انجام امور عمرانی منطقه، احداث و نگهدای فضا‌های سبز و پارک‌های منطقه. ارتباط مستمر با شهروندان و تسریع در حل مسائل آن‌ها تاکید کرد. پیش از این شهرام سبزیان‌فرد شهردار منطقه ۱۱ و سعید معصومی شهردار منطقه ۱۰ شیراز بودند.
شهردار شیراز در حکمی هادی عیدی‌پور را به سمت سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز منصوب کرد و مواردی همچون ارتقای سطح ایمنی و تاب‌آوری شهر در مقابله با حوادث غیرمترقبه و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مقابله با حوادث را از مهمترین اقدامات پیش روی این حوزه برشمرد. پیش از این محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بود.
اسدی با صدور حکمی حمید کشتکار را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منصوب کرد و تهیه، تدوین و اجرای طرح جامع و تفصیلی فضای سبز شهر و ایجاد تدابیر لازم برای بهینه سازی مصرق آب مورد نیاز فضای سبز را از مهمترین سیاست‌های این سازمان عنوان کرد. پیش از این روح الله مظفری ریاست این سازمان را برعهده داشت.
در حکمی دیگر شهردار شیراز سعید معصومی را به سمت سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات شهری منصوب و بر مواردی همچون برنامه‌ریزی جهت انجام خدمات شهری خاص، نظارت بر بررسی و تشخیص و تعیین نیاز‌های شهر شیراز در زمینه خدمات شهری تاکید کرد، پیش از این حمید کشتکار مدیرکل نظارت بر خدمات شهری بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار