کد خبر: ۱۰۸۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 28 January 2023

فرماندار ساری متوسط پیشرفت فیزیکی تعریض محور ساری به تاکام از مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران را ۷۰ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نوبخت روز شنبه در جلسه رسیدگی به روند اجرایی و تکمیل طرح چهار خطه شدن محور ساری به تاکام از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان، گفت: طرح چهار خطه شدن محور ساری به تاکام ۲۱.۳ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۱۷ کیلومتر از این محور تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان این که، عملیات اجرایی چهار خطه شدن ساری به تاکام از سال ۸۸ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه پیمانکار در قالب چهار قراداد در حال تکمیل این طرح به طول چهار کیلومتر هستند.

این مقام مسوول گفت: قطعه یک محور ساری تاکام به طول ۱۳.۳ کیلومتر و با صرف یکهزار و ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه دو این محور نیز به طول ۳.۷ کیلومتر با ۲ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال اعتبار نیز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار مرکز مازندران تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام و شفاف سازی خواست مردم و اولویت دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: طولانی شدن طرح ها نارضایتی عمومی را در پی داشته و آرامش روانی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

نوبخت بیان کرد: با شناسنامه دار کردن پروژه های نیمه کاره و ناتمام در شهرستان ساری و با ورود به موقع دستگاه های قضایی، نظارتی و امنیتی، برابر قانون ضمن برخورد با خاطیان، سنگ اندازان و اهمال کاران، آنها را به مردم معرفی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه میز کار ما میدان عمل است و وعده های کاغذی دیگر رنگی ندارد افزود: طبق دستور استاندار مازندران در جهت تحقق حکمرانی مردمی و نه به مدیریت کارتابلی برای آسایش و آرامش بهتر و بیشتر مردم، بدون منت و مخلصانه در میدان عمل و کار تلاش خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار