سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خبر داد؛
راستا گفت: چهار خطه کردن وردی شهر‌های بزرگِ کهگیلویه و بویراحمد در اولویت است.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 27 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی این استان گفت: هم اکنون ۳۴ طرح بزرگ راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۹۲۵ میلیارد تومان اعتبار در دست ساخت است.

محمد راستا افزود: از جمله این طرح‌های راه سازی جاده‌های یاسوج به شیراز، سمیرم – بابامیدان، گچساران -باشت، گچساران - باباکلان، دهدشت - سوق، دهدشت به سمت چرام در این استان در دست ساخت است.

راستا با بیان اینکه برای افزایش ایمنی سفر چهارخطه کردن جاده تا ۳۰ کیلومتر ورودی شهر‌های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار دارد ادامه داد: تاکنون ۶۰ کیلومتر از جاده یاسوج به سمیرم، پنج کیلومتر جاده کمربندی یاسوج و ۱۶ کیلومتر در مسیر یاسوج به شیراز چهارخطه شد.

وی با اشاره به اینکه جاده طرح چهارخطه یاسوج به شیراز ۶۵ درصد پیشرفت کاری دارد گفت: تقاطع مهریان یاسوج ۳۰ درصد و جاده دهدشت به چرام با ۹۵ درصد پیشرفت کاری در دست ساخت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون ۶ هزار کیلومتر جاده ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد احداث شد که هزار کیلومتر آن راه اصلی، ۵۰۰ کیلومتر راه فرعی و بقیه جاده‌های روستایی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
اول تکلیف اون اسفالتای دزدیه شده مشخص کنید ،ابزو ادم میره بگه از ای استانم با ای وضع اسفالتها غیر دزدی و پشت میز نشینی ،نیاز نیس لقمه چرب بردارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار