کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم کرمانشاه با بیان اینکه انگیزه زیادی برای ادامه کشتی دارد، گفت: در مسابقات قهرمانی کشور از هر زمان دیگری آماده‌تر بودم، اما با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شدم و نتوانستم مسابقات را ادامه بدهم.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 25 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حامد رشیدی که اخیرا در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نتوانست مدالی کسب کند،در خصوص چرایی ناکامی‌اش در این رقابت‌ها، اظهار کرد: بیش از هر زمانی آماده بودم و با آمادگی کاملی به مسابقات کشتی قهرمانی کشور رفتم.

وی ادامه داد: کشتی‌هایم را خوب شروع کردم و تا جمع چهار نفر برتر وزن خودم هم رفتم، اما متاسفانه آرنج دستم ترک خورد و دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم، برای همین از ادامه مسابقات انصراف دادم.

دارنده مدال نقره کشتی آزاد نظامیان جهان اضافه کرد: البته این آسیب دیدگی مربوط به گذشته بود، اما از ابتدای مسابقات به تدریج عود کرد تا اینکه به جایی رسید که آرنج دستم ورم کرد و سیاه شد و نتوانستم مسابقات را ادامه بدهم.

وی تصریح کرد: امسال برای گرفتن مدال طلای قهرمانی کشور آمده بودم، اما این شرایط پیش آمد و با  دست آسیب دیده هم نمی‌شد کاری از پیش برد.

رشیدی که در مسابقات جام تختی خرداد امسال توانسته بود مدال نقره وزن خود را کسب کند، افزود: پس از مسابقات جام تختی تنها 10 روز استراحت کردم و پس از آن تا شروع رقابت‌های قهرمانی کشور مدام تمرین می‌کردم، برای همین حتی از مسابقات جام تختی هم آماده‌تر و بهتر بودم که با بدشانسی مواجه شدم.  

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه آسیب دیدگی‌ام جزیی نیست و باید به صورت جدی درمان شود، برای همین درحال حاضر مشغول انجام مراحل درمانی هستم و امیدوارم که به مسابقات جام تختی بعدی برسم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار