رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی استان، گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 25 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه، مشکلات حقوقی و قضایی پنج واحد تولیدی استان بررسی و تسهیل در روند تولید آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

پرویز توسلی‌زاده، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه‌های دوره تحول قوه‌قضاییه است، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می‌کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع واحدهای تولیدی و پشتیبانی به‌کار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: اقدامات قوه قضائیه در مسیر حمایت از اقتصاد مقاومتی به نحوی انجام می‌شود که جنبه تولیدی واحدها حفظ شود.

در این نشست مشکلات و موانع پنج واحد تولیدی استان کرمانشاه ارزیابی و از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی مصوباتی برای راه‌اندازی مجدد، رفع موانع و مشکلات آن‌ها و نیز اختصاص تسهیلاتی برای آن‌ها مصوب و مقرر شد که با همکاری بانک‌ها به برخی از این واحدها تسهیلات جدید و یا مهلت بیشتر داده شود تا بتوانند مجددا واحدهای خود را راه‌اندازی یا به مرحله تولید برسانند.

همچنین برای جلوگیری مشکل برخی از آن‌ها براساس مصوبات جلسه مقرر شد سازمان صنعت و معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی و نیز سازمان میراث فرهنگی با همراهی بیشتر در جهت راه‌اندازی و کمک به این واحدها اقدام و نتیجه را به دبیرخانه ستاد اعلام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار