رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات و محدودیت ترافیکی برای تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 24 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمد الله رحمتی پور اظهارکرد: به منظوربرگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتورسیکلت از ساعت ۸.۳۰ صبح فردا چهارشنبه از مسیر تشییع مقابل ستاد فرماندهی انتظامی البرز واقع در میدان استاندارد کرج تا سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

وی اضافه کرد: این محدودیت تا پایان مراسم به منظور تسهیل درعبور و مرور شرکت کنندگان ادامه دارد. در این مدت بلوار کامیونداران کرج به عنوان مسیر جایگزین معرفی شده است.

رحمتی پور گفت: پلیس راهور البرز همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی به کار گرفته و به رانندگان توصیه می شود از توقف در محل های ممنوعه و خطوط عبوری معابر خودداری کنند.

همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی (ع) پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس صبح فردا (چهارشنبه) با حضور قشرهای مختلف مردم در کرج تشییع و به خاک سپرده می شود.

استان البرز در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس بود که تاکنون پنج پیکر شهید پس از تشییع به خاک سپرده شده است.

پیکر های پاک این پنج شهید والامقام درباشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج، پارک مهر کیانمهر کرج، مرکز آموزشی شهید چمران فراجا، معراج شهدای بیلقان و شهرستان فردیس آرام گرفتند.

این شهید گمنام ۱۹ ساله سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۶ در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسیده است.

پیکرهای پاک بیش از پنج هزار و ۲۵۰ شهید والامقام دفاع مقدس تاکنون در البرز به خاک سپرده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار