فرماندار پاوه با اشاره به اینکه تمام امورات مربوط به کفن و دفن اموات در این شهرستان به‌صورت رایگان است، گفت: این مهم مرهون زحمات بدون چشم داشت هیأت امنای قبرستان و سخاوت کم‌نظیر مردم این شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 24 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس فرماندار پاوه به همراه بخشدار مرکزی ضمن بازدید از محل احداث سالن برگزاری مراسم تعزیه شهر پاوه از زحمات و خدمات شبانه‌‌روزی هیأت امنای قبرستان پاوه تقدیر کرد.

اردشیر رستمی، فرماندار پاوه با اشاره به اینکه تمام امورات مربوط به کفن و دفن اموات در شهرستان پاوه بصورت رایگان‌، بی‌نظیر و منحصر بفرد است، اظهار کرد: این مهم مرهون زحمات بدون چشم داشت هیأت امنای قبرستان و سخاوت کم‌نظیر مردم این شهرستان است.

وی افزود: مردم شهرستان پاوه به لحاظ مشارکت درحوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... همواره سرآمد منطقه بوده و به خوبی فعل سخاوت را با مشارکت صرف کرده است.

فرماندار پاوه با اشاره به دغدغه‌ها و پیگیری های حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه این شهرستان برای احداث سالن برای برگزاری مراسم تعزیه، آن را از ضروریات این شهر دانست و گفت: همه ادارات در راستای احداث این سالن باید همراه مردم و هیأت امنای قبرستان قدم بردارند.

گفتنی است، اعضای هیأت امنای قبرستان پاوه از پیگیری‌های حاج ماموستا ملاقادر قادری در خصوص ساخت این سالن قدردانی کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار