دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح ماجرای کمبود برخی اقلام دارویی در کرمانشاه و تخلف برخی داروخانه‌ها پرداخت.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 24 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به وصول برخی گزارشات مبنی بر کمبود تعدادی از اقلام دارویی در کرمانشاه، اظهار داشت: پس از اینکه گزارشاتی را از برخی از شهروندان در این رابطه دریافت کردیم، در راستای حفظ حقوق عامه دستور ویژه‌ای برای رسیدگی به این مسئله صادر شد. 

وی عنوان کرد: به منظور رسیدگی به چرایی کمبود برخی اقلام دارویی به ویژه داروهای بیماران خاص در استان به نهادهای امنیتی و نظارتی دستور داده شد تا موضوع را در اسرع وقت رسیدگی کنند. 

دادستان کرمانشاه گفت: تیم‌های نظارتی و امنیتی پس از بررسی‌ها متوجه شدند که در داروخانه‌های کرمانشاه موضوعی به نام کمبود برخی اقلام دارویی وجود ندارد، بلکه به اندازه کافی دارو موجود بود. 

کرمی بیان کرد: متاسفانه بیمارانی که به برخی از داروها نیاز داشتند، وقتی به تعدادی از داروخانه‌ها مراجعه می‌کردند، متصدیان داروخانه از دادن داروی مورد نیاز بیمار استنکاف کرده و اعلام می‌کردند که موجودی ندارند. 

وی با تأکید بر اینکه در این رابطه تعدادی از داروخانه‌های متخلف در سطح استان شناسایی و برای پلمب آنها اقدام شد، گفت: تیم‌های امنیتی و نظارتی که برای رسیدگی به این مسئله تشکیل شده‌اند، کماکان به نظارت‌های خود ادامه خواهند داد تا با شناسایی داروخانه‌های متخلف اقدام به پلمب آن‌ها کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار