مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت:کرمانشاه ۴ رتبه برتر در جشنواره بین المللی قصه گویی کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 23 January 2023

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودکان فعالیت‌های فراغتی را انجام می‌دهد برودت هوا منجر به تعطیلی فعالیت‌های کانون نمی‌شود.

وی افزود: نکته بعد اینکه در این مدت چند اتفاق مهم در سطح ملی داشتیم که بحث جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور پررنگ استان کرمانشاه و کسب ۴ مقام برتر در سطح جشنواره بود همچنین در حوزه کتاب و کتابخوانی در طرح‌های خلاق کتاب و کتابخوانی استان کرمانشاه توانست حائز کسب ۵ رتبه برگزیده در سطح کشور باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: به جهت برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام شده، فعالیت‌های متمرکز در مراکز کانون کاهش یافته، اما از هفته جاری که در آن قرار داریم فعالیت‌های مراکز دوباره آغاز شده فعالیتهای فصل زمستانه کانون شکل گرفته و کارگاه ها باید از این هفته شروع فعالیت داشته باشند.

وی گفت: با توجه به رسیدن به ایام دهه فجر برنامه‌های بسیاری ویژه در نظر گرفته شده با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودک به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر محسوب می‌شود برنامه‌های تفصیلی را برای دهه فجر در نظر گرفته که از ابتدای بهمن ماه اطلاع رسانی و شروع این فعالیت‌ها را داشتیم. 

خیاط زنجانی تاکید کرد: این برنامه‌ها از جمله موزه کرمانشاه شناسی، مسابقات فرهنگی، جشن‌های این ایام، برنامه‌های مختلف در مراکز، مسابقه کتابخوانی سراسری که با محوریت دهه فجر از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار