مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) در بقاع متبرکه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 22 January 2023

برنامه‌های فرهنگی ویژه ولادت امام محمد باقر (ع) در بقاع متبرکه برگزار می‌شودمحمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حدود ۱۵ بقاع به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) برنامه داریم در تعدادی از این بقاع ایستگاه صلواتی و در تعدادی هم مسابقه فرهنگی، برنامه سخنرانی، مداحی و مولودی خواهد بود.

وی افزود: امامزاده احمد سنقر، امامزاده ابراهیم کنگاور، امامزاده مهدی هرسین، امامزاده باقر بیستون، امامزاده جمال الدین فش، امامزاده احمد بن اسحاق، امامزاده سلیمان گیلانغرب، امامزاده حسن و علی اکبر اسلام آباد غرب بقاع هستند که در این ایام برنامه دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: در شهر کرمانشاه هم در امامزاده ابراهیم طاق بستان و زیارتگاه چاه صاحب الزمان برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: کاروان شادی هم داریم که به صورت خودرویی است و از بقعه چاه صاحب الزمان تا امامزاه ابراهیم طاق بستان حرکت می‌کنند، حدود ۲ هزار پخت غذا هم داریم که در آن روز انجام می‌شود و درمیان زائرین بقاع متبرکه توزیع می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار