وزنه بردارکرمانشاهی گفت:‌با حضور در رقابت های کشوری ۱۴۰۱موفق شدم مقام دوم این رقابت ها را کسب کنم ،باتوجه به مقدار کم تمریناتی که داشتم نتیجه قابل قبولی است ،در حال حاضر هیات وزنه برداری کرمانشاه برای تمرین بانوان سالن ورزشی ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 22 January 2023

هستی جعفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رقابت های کشور در دی ماه سال جاری برگزار شد و با حضور در این رقابت ها توانستم مقام دوم را کسب کنم و بنا بر نظر کادر تیم ملی نفرات برتر این رقابت ها به تیم ملی دعوت خواهند شد، رقابت ها ازسطح خوبی برخوردار بود و در رده سنی جوانان تنها بازیکن کرمانشاه بودم واستان کرمانشاه در این رقابت ها تیم نداشت و در پایان رقابت ها کاپ تیمی هم اهدا شد.

وی افزود: تعداد شرکت کنندگان بالا نبود ودر نتیجه رقابت ها هم تنگاتنگ و دشوار نبود ،تمرینات زیادی نداشتم و با توجه به این موضوع عملکرد نسبتا خوبی در این رقابت ها داشتم.

وی ادامه داد: از ۱۰ سالگی وارد دنیای ورزش شدم و به مدت ۲ سال والیبال کار کردم در کنار سالن تمرین والیبال، سالن وزنه برداری قرار داشت بنا بر کنجکاوی تست دادم و به این رشته علاقمند شدم و وارد وزنه برداری شدم در اولین تجربه ورزشی ام در این رشته در مسابقات کشوری وزنه برداری سال۹۷ شرکت کردم و موفق شدم در دسته ۷۵ کیلو گرم مقام نخست را کسب کنم، مجددا در سال ۹۷ موفق به کسب مقام دوم رقابت استعدادهای برترکشور شدم  وجواز حضور در تیم ملی را کسب کردم.

وی تصریح کرد: سال۹۸ رقابت های کشوری در رده سنی جوانان به میزبانی اصفهان برگزار شد و من در رده سنی نوجوانان بودم و با وجود این اختلاف سنی دررقابت ها شرکت کردم و در دسته بندی ۸۱ کیلوگرم توانستم نایب قهرمانی این رقابت ها را کسب کنم و مجددا به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما به علت شیوع ویروس کرونا رقابت ها متوقف شد.

جعفری تاکید کرد: ودررقابت های کشوری امسال هم توانستم مقام دوم رقابت ها را کسب کنم ومجددا جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورم و امیدوارم در رقابت های برون مرزی  پیش رو بتوانم افتخارآفرینی کنم هیات وزنه بردای استان کرمانشاه برای بانوان سالن تمرینی ندارد و در حال حاضر در سالن های شخصی ورزش میکنیم ،سالن ورزشی آقایان مورد سرقت قرار گرفت و از آن زمان تاکنون در سالن ورزشی بانوان مشغول به فعالیت هستند و تدابیری برای  سالن بانوان در نظر گرفته نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار