مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از انجام ۱۴۰ مورد بازرسی از تجهیزات بازی کرمانشاه از ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 22 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر مهدی حسین پور اظهار کرد: ۱۴۰ مورد بازرسی و استاندارد سازی تجهیزات بازی توسط اداره کل استاندارد کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به افزایش استفاده از مکان‌های تفریحی از جمله شهربازی اداره استاندارد با هدف شناسایی نواقص و وضعیت موجود تجهیزات منصوبه در شهربازی‌ها، زمین‌های بازی، پارک محله‌ها، مهدکودک‌ها و خانه‌های بازی طرح ویژه بازرسی و استانداردسازی با اولویت تجهیزات منصوبه در زمین‌های بازی، مهدهای کودک وخانه‌های بازی کودک استان کرمانشاه را در دستور کار دارد که در حال حاضر تعداد هشت مکان تفریحی شناسایی شده در استان فعالیت می‌کنند و پنج مکان تفریحی شهرستان کرمانشاه موفق به استانداردسازی و تاییدیه ایمنی شده‌اند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاهیان هنگام حضور در شهربازی‌ها، زمین‌های بازی، پارک محله‌ها، مهدکودک‌ها و خانه‌های بازی به نکات ایمنی و استاندارد توجه کنند.

حسین پور ادامه داد: مردم در صورت مشاهده نقص موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و خط ارتباطی استانی ۴۵۱۷-۰۸۳ و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس حاصل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار