مدیر اجرایی منطقه آزاد قصر شیرین در گفتگو با تابناک:
مدیر منطقه آزاد قصر شیرین از تصویب اساسنامه منطقه آزاد قصر شیرین و طی مراحل آن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 22 January 2023

نادر نادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دو کار زیربنایی و مهم در بحث منطقه آزاد قصر شیرین داشتیم یکی بحث اساسنامه بود که دچار یک رفت و برگشت شد، پیشتر توسط دولت به شورای نگهبان رفت و یکسری اشکالات جزئی به آن وارد و به دولت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور عودت گردید.

وی افزود: در نهایت اصلاحات صورت گرفت و مجددا با امضای معاون اول به شورای نگهبان ارسال شد که با پیگیری های فراوان خوشبختانه در تاریخ 14 دی ماه سال جاری به تایید نهایی شورای نگهبان رسید و این پیش نیاز و بسیاری از کارهای حقوقی و تشکیل هیئت مدیره و افتتاح حساب های بانکی و .. انجام شد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصر شیرین تصریح کرد: مساله دیگر بحث تدوین طرح جامع بود که تا طرح جامع تکمیل نشود خیلی از اقدامات را نمی توانیم انجام دهیم، این هم از طریق فرایند مناقصه و ثبت سامانه دولت انجام شد و شرکت منتخب با حضور استاندار در همان نیمه ماه گذشته معرفی گردید.

نادری تاکید کرد: ما 7223 هکتار زمین از مرز پرویز خان تا مرز خسروی داریم، زمین ها را معرفی کرده تیم مشاور مستقر شدند و مشغول تدوین طرح جامع هستند یک قرارداد یکساله است که روی ریل افتاده و درحال انجام است، یکسری کارهای اداری و زیرساختی هم وجود دارد که پیگیر آن ها هستیم و به تدریج  شکل می گیرد. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار