رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر از بازداشت دو نفر به‌اتهام قطع درختان در اراضی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۸۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸ 22 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، حسین دیده با اعلام این خبر، افزود: با دستور دادستان کلیبر و با حضور مأموران اطلاعات سپاه، اطلاعات نیروی انتظامی و رئیس آگاهی کلیبر دو نفر که به‌صورت غیر مجاز اقدام به قطع درختان حاشیه‌ی رودخانه کلیبرچایی می‌کردند، دستگیر و بازداشت شدند. 
وی ادامه داد: افراد دستگیر شده از یک ماه پیش تحت تعقیب مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی کلیبر بودند. 
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر اظهار کرد: تحقیقات و بررسی‌های می‌دانی نشان می‌دهد این افراد شبانه چندین نوبت به صورت مخفیانه اقدام به قطع و قاچاق چوب می‌کردند که نهایتاً حوالی ساعت ۱۴: ۰۰ روز یکشنبه ۲۵ دی ماه با دستور دادستان محترم و با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی در حین حمل درختان قطع شده در محل دستگیر شدند. 
دیده در پایان بر ضرورت همراهی مردم در حفاظت از عرصه‌های طبیعی و جنگل‌های ارسباران تأکید کرد و افزود: از عموم شهروندان محترم تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه قطع و حمل غیر مجاز چوب‌آلات در شهرستان کلیبر و یا دیگر شهرستان‌های استان باشماره‌ی ۱۵۰۴ تماس گرفته و موضوع را به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی اطلاع دهند. 
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار