مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: با اقدام فوری و تلاش نیروهای امدادی این جمعیت ۲ خانواده گرفتار در برف و یخبندان بخش «دینور» از توابع شهرستان صحنه از مرگ نجات یافتند.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 21 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا محمدباقر محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی تماس تلفنی شب گذشته بخشداری بخش دینور با شعبه صحنه هلال احمر استان مبنی بر گیرافتادن ۲ خودرو در یخبندان محور بخش دینور ، قبل از روستای گنداب سفلی، در اسرع وقت نیروهای پایگاه امداد و نجات پست موقت پل شهدا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از ارزیابی صحنه حادثه با همکاری نیروهای امدادی راهداری اقدام به امدادرسانی و رهاسازی خودروهای گرفتار در یخبندان که سرنشینان آنها ۲ خانواده بودند کرده و آنها را به منطقه امن هدایت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از عموم مردم خواست تا از سفرهای غیرضرور در محورهای برفگیر و با احتمال در راه ماندن خودداری کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره تلفن گویای ۱۱۲ جمعیت هلال احمر که بصورت شبانه روزی پاسخگو می‌باشد تماس بگیرند.

بارش برف در بیشتر نقاط استان کرمانشاه که ارتفاع آن در برخی مناطق به بیش از یک متر نیز رسیده است و برودت شدید هوا به ۲۰ درجه زیر صفر مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار