سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از اجرای طرح ٢٠٢٠ ابلاغی از سوی قرارگاه محرومیت زدایی محلات حاشیه نشین و محروم وزارت کشور در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 20 January 2023

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح ۲۰۲۰ از سوی قرارگاه محرومیت زدایی محلات حاشیه نشین ومحروم وزارت کشور اعلام شده که اکنون ۴ دستگاه از جمله کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جمعیت هلال احمر متولی ٱن هستند و در ۲۰۲۰ محله کشور این طرح اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در قالب خانه بهزیستی، خانه امداد، خانه هلال و خانه احسان خواهد بود که ۴ دستگاه مذکور متولی آن می‌باشند و در برخی محلات شهر کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، کنگاور و .. در حال اجرا است.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: تاکید طرح بر استفاده از نیرو‌های بومیمستقر در محله است و کار را در جهت توجه به اقشار ضعیف و توانمند سازی مردم محل آغاز کردند.

وی گفت: در خصوص حاشیه نشینی طرح مشترک بین گروه‌های مردمی و جهادی، دانشگاه رازی و علوم پزشکی در قالب هیئت اندیشه ورز استان و قرارگاه مردمی تحول اجتماعی استان که متولی آن گروه‌های مردمی و جهادی هستند در حال تدوین و تکمیل است که در همین راستا با بازدید استاندار از محله آقا جان و تشکیل قرارگاه پیگیری حل مشکلات حاشیه نشین در فرمانداری کرمانشاه در قالب ۵ کمیته کاری موضوع در حال پیگیری است.

رنجبر تاکید کرد: مصوبات نشست استاندار با ادارات مسئول و ذیربط در محله آقاجان در قالب چندین مصوبه کاری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب و اداره برق کار عملیاتی را آغاز و وظایف مربوطه را شروع کردند سایر دستگاه‌ها هم در حال پیگیری هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار