رئیس اتحادیه پارچه فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه پارچه فروشان کرمانشاه گفت:برخلاف سنوات گذشته بازار پارچه فروشان کرمانشاه با رکود بی سابقه‌ای مواجه شده وگرانی وناتوانی خرید مردم از جمله عوامل موثر براین موضوع است.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 20 January 2023

منصور علی یزدانی در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بازار پارچه فروشان در وضعیت خوبی نیست و دچار رکود شده، بعد از سرکشی به مغازه‌ها متوجه شدیم بسیاری از مغازه‌های پارچه فروشی، روزانه فروش ندارند.

وی افزود: اکثر پارچه فروشا ن دست روی دست گذاشته و مشتری ندارند وتن‌ها فروش خوب بازار پارچه فروشان در روز مادر بود که مردم برای هدیه اقدام به خرید پارچه کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تنها دوماه تا عید نوروز باقی مانده این رکود بی سابقه است، در گذشته در این ایام اکثر مردم پارچه خریداری کرده و به پارچه دوزان مراجعه میکردند، اما حالا اکثر مردم به خرید حاضری البسه روی آورده اند و از این رو بازار پارچه فروشان با مهری مواجه شده و دوخت و دوز و بازار پارچه دوزان کساد شده است.

رئیس اتحادیه پارچه فروشان دلیل اصلی رکود بازار پارچه فروشان را گرانی و افزایش قیمت دلار عنوان کرد و افزود: دلیل اصلی این رکود بی سابقه نوسانات قیمت دلار وگرانی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار