رئیس دانشگاه رازی و رئیس ستاد استانی آزمون سراسری ۱۴۰۲ در کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه رازی و رئیس ستاد استانی آزمون سراسری ١۴٠٢ در کرمانشاه از داوطلبان کنکور خواست تا به موقع در محل آزمون حاضر شوند و گفت: تمهیدات ویژه‌ای جهت ممانعت از به همراه داشتن وسایل هوشمند به کار گرفتیم.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 19 January 2023

محمد نبی احمدی در خصوص آمادگی داوطلبان کنکور برای شرکت در آزمون در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: داوطلبان کنکور با آرامش فکری و روحی در جلسه کنکور حاضر شوند و توکلشان به خداوند باشد و پیش از آموخته هایشان به خداوند تکیه کنند همچنین تمام تلاششان را به کار گیرند که مقررات را به شکل ویژه رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برودت هوا را در پیش داریم برنامه ریزی کنند تا زودتر از موعد مقرر در حوزه امتحانی خود حاضر شوند، حتما به توصیه‌های مجریان امر پیش حین و پس از اجرای آزمون توجه ویژه داشته باشند.

رئیس ستاد استانی آزمون سراسری ١۴٠٢ با اشاره به تفاوت‌های کنکور امسال از جمله دو مرحله‌ای شدن
کنکور و همچنین اعلام نتایج در دو مرحله تصریح کرد: دروس عمومی هم از کنکور امسال حذف شده اگر چه داوطلبان این تفاوت‌ها را می‌دانند، اما نکات خاص این مرحله را بیشتر مد نظر قرار دهند.

وی گفت: داوطلبان به هیچ وجه دلهره نداشته باشند این نوید را می‌دهم که اعتبار کنکور بر خلاف سنوات گذشته دو ساله است، امید است ٣٢ هزار و ٩٢٠ نفری که در استان در آزمون امروز و فردا شرکت می‌کنند با نهایت صفا و صمیمیت و همکاری در جلسه آزمون حاضر شوند.

احمدی تاکید کرد: ما تمهیدات ویژه‌ای را برای ممانعت از به همراه آوردن وسایل هوشمند به کار گرفتیم امید است تلاش‌های داوطلبان مثمر ثمر واقع شود و دل در گرو لطف خداوند همچنین آموخته‌های خود بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار