سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از 24 ساعته شدن زمان پذیرش گرمخانه‌های استان خبر داد و تاکید کرد: هر کارتون‌خوابی در هر زمان شبانه روز مراجعه کند، بی سرپناه نمی‌ماند.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 18 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا بهزاد شهبازی با اشاره به وجود پنج گرمخانه در سطح استان گفت: در حال حاضر سه گرمخانه در شهر کرمانشاه، یک گرمخانه در اسلام آبادغرب و یک گرمخانه دیگر در شهرستان کنگاور فعال است.

وی با بیان اینکه عمده گرمخانه‌های استان برای مردان است، گفت: در کرمانشاه یک گرمخانه نیز برای اسکان زنان در نظر گرفته شده است.

شهبازی ظرفیت گرمخانه‌های استان را 250 نفر اعلام و تصریح کرد: این ظرفیت همواره جوابگو بوده و حتی در موج اخیر سرمایی که داشتیم ظرفیت گرمخانه‌ها تکمیل نشد، اما اگر در شرایطی قرار گیریم که تعداد مراجعان بیش از ظرفیت موجود شود، از ظرفیت مراکز ماده 15 و مرکز ماده 16 استان استفاده خواهیم کرد.

سرپرست بهزیستی استان تاکید کرد: در روزهای سردسال هر کارتون خوابی مراجعه کند، بی سرپناه نخواهد ماند.

شهبازی از 24 ساعته شدن زمان پذیرش گرمخانه‌های استان هم خبر داد و افزود: در روزهای عادی سال زمان پذیرش از غروب آفتاب تا صبح روز بعد است، اما با توجه به برودت هوا، در حال حاضر افراد در هر ساعت شبانه روز که مراجعه کنند، پذیرش می‌شوند.

این مسئول در تشریح خدمات گرمخانه‌های استان خاطرنشان کرد: یک وعده غذای گرم، یک وعده صبحانه، استحمام و توزیع بسته‌های بهداشتی از جمله خدماتی است که به مراجعان داده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار