مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اختصاص تسهیلات اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: دستگاه های مختلف در تخصیص تسهیلات نقش داشتند و بر اساس طرح های ارائه‌شده مبالغی تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 18 January 2023

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ارائه تسهیلات اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی در استان اظهار کرد: این تسهیلات در شهرستان های استان با توجه به تعداد طرح های ارائه شده اختصاص یافته است.

وی افزود: دستگاه ها و بانک های مختلف هم در پرداخت تسهیلات همکاری کردند که تا اواخر دی ماه امسال، شهرستان های اسلام آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب و سنقر به ترتیب ٨۴، ۴٨، ١٧، ٧١، ٣١، ٧٧، ۵٧، و ۴١ شغل مستقل در این حوزه ایجاد کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین صحنه، قصرشیرین کرمانشاه، کنگاور، گیلانغرب و هرسین به ترتیب ٣٨، ١٣، ۵۵٩، ۵۵، ١٠٠، و ٩۶ شغل مستقل در حوزه مشاغل خانگی ایجاد کردند که مجموع آن ها ١٢٨٧ شغل خانگی می شود.

وی گفت: دستگاه های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی مبالغی را به طرح های اختصاص یافته مشاغل خانگی اختصاص دادند تا اشتغالزایی در این حوزه فعال شود. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار