رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از عرضه صنایع چوبی و مبلمان با قیمت مقطوع تنوع و کیفیت مناسب در نمایشگاه بین المللی پارک شاهد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 17 January 2023

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برپایی جدیدترین نمایشگاه بین المللی واقع در پارک شاهد اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و صنایع چوبی همچنین تولیدکنندگان لوستر نمایشگاه مبلمان و لوستر کرمانشاه با تولیدات صد در صد داخلی آغاز به کار کرد.

وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ 27 دی ماه لغایت 1 بهمن خواهد بود و ساعت بازدید همه روزه از ساعت 15 الی 20 و 30 است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: قیمت اجناس و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با حدود 15 الی 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت های بازار است.

وی گفت: سعی شده در برپایی این نمایشگاه از تولیدکنندگان اصلی، کارخانه داران و تولیدات بدون واسطه ثبت نام انجام شود تا مردم برای تغییر دکوراسیون و مبلمان منزل خود در ایام نوروز بتوانند از این نمایشگاه اجناس مورد نیاز را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: فضای نمایشگاه 3 هزار متر  و 70 غرفه است که مبلمان، صنایع چوبی، لوستر، چراغ های تزئینی و کالای خواب عرضه می شود.

وی با تاکید بر اینکه قیمت ها در این نمایشگاه نسبت به بازار به صرفه تر است، یادآور شد: مردم با بازدیدهای خود از این نمایشگاه متوجه تفاوت قیمت ها خواهند شد همچنین برخی از غرفه ها با شرایطی اقدام به فروش اقساطی می کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار