مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز خبر داد و گفت: روز گذشته رکورد بیشترین مصرف گاز استان کرمانشاه در سال ثبت شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 15 January 2023

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مصرف ۲۴ ساعت گذشته گاز نسبت به روز گذشته ۵ درصد افزایش داشته و رکورد بیشترین مصرف سال را روز گذشته در کرمانشاه در بخش مصارف خانگی، تجاری، آموزشی، اداری و مشترکین غیر صنعتی ثبت کردیم.

وی افزود: این میزان ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب بوده که این مقدار مصرف بسیار قابل توجه و دور از انتظار است چرا که نسبت به روز مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش در مصرف داشتیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: ما در سطح کشور با بحران کمبود گاز مواجه هستیم با توجه به شرایط ناترازی تولید و مصرف و با توجه به بحران ناشی از برودت هوا همه باید تلاش کنیم هموطنانمان از این بحران خارج شوند و در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را داشته باشیم.

وی گفت: اکنون مفهوم صرفه جویی با صرفه جویی در شرایط عادی متفاوت است در حالت عادی صرفه جویی یعنی درست مصرف کردن، اما امروز صرفه جویی یعنی کم مصرف کردن که بتوانیم از بحران عبور کنیم.

وی ادامه داد: باید محدودیت‌هایی را برای خانه خود قائل شویم و رعایت این محدودیت‌ها را پایش کنیم.
فضا‌های گرم مورد نیاز را در منزل کم کنیم اگر تردد در اتاق یا محلی نیست درب آن محل را ببندیم و سیستم گرمایشی آن را خاموش کنیم، سیستم‌های گرمایشی را بر روی دمای ۱۸ تا ۲۰ تنظیم کنیم.

حسینی تاکید کرد: این روند افزایشی مطلوب نیست باید رعایت کنیم اگر چه در استان تا کنون وضعیت شبکه‌ها مطلوب بوده است و مشکل خاصی نداریم.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار