مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده باش نیرو‌های راهداری خبر داد و گفت: رانندگان در این شرایط علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 14 January 2023

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به لطف خدا بارش‌ها در استان آغاز شده، این بارش به شکل برف است و در سطح استان به جز جنوب استان از جمله شهرستان‌های قصر شیرین، سرپل و گیلانغرب شاهد بارش برف هستیم.

وی با اشاره به بارش برف در راه ها، افزود: نیرو‌های راهداری در تمام گردنه‌ها مستقر شدند بیش از ۴٨٠ دستگاه ناوگان سبک و سنگین ۴۶ رادارخانه و بیش از ۶٠٠ نفر پرسنل راهداری در راه‌ها برای پشتیبانی مستقر هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: آماده باش ١٠٠ درصد اعلام شده و نیرو‌های راهداری حضور دائم دارند، نمک پاشی هم در کل استان انجام می‌شود و انبار سنگ نمک را دپو کردیم.

وی گفت: خوشبختانه شرایط مناسب است همه راه‌ها باز و برفروبی هم از اوایل صبح آغاز شده، بر حسب نوع بارش و اعلام هواشناسی نسبت به جا به جایی ناوگان هم اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمبود ناوگان در استان احساس می‌شود، یادآور شد: ناوگان معمولا از مسیر‌های کم بارش به مسیر‌های پر بارش و گردنه‌ها انتقال می‌یابد و تا کنون مشکلی پیش نیامده است.

کرمی تاکید کرد: لازم است در این شرایط رانندگان سرعت مطمئنه و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و به فرمان پلیس و راهداری توجه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار