شهردار باینگان:
شهردار باینگان از اختصاص بیل مکانیکی به شهرداری باینگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 11 January 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جلیل نویدی شهردار شهرباینگان در آئین افتتاحه بیل مکانیکی به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان در شهرباینگان در کارخانه دانه بندی شن و ماسه شهر باینگان اظهار کرد: خدا را شاکریم که آرزوی چندین ساله شما مردم شهر باینگان محقق شد و امروز شاهدیم که با اختصاص یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیر از شرکت دلتا مدل ۲۲۰به ارزش بیش پنج میلیارد تومان که امکان خدمت گذاری و توسعه شهری بیش از پیش برای شهرداری باینگان فراهم شده است.

وی افزود: بیان این نکته ضروری است که از بین هزار و چهارصد شهرداری در کل کشور و بالغ بر سی و هفت هزار دهیاری در کشور حقیقتا اختصاص چنین دستگاهی به این ارزش غیرممکن بود مگر اینکه با تلاش‌های شبانه روزی و دلسوزی‌های اردشیر رستمی فرماندار شهرستان پاوه و ساسانی مدیر کل دفتر شهری و امور شورای دستگاه بیل مکانیکی همان جا برای شهراری باینگان حقیقتا مصوب شد.

وی گفت: بدون شک این تقدیر بزرگ هم، چون لوح زرینی است که از افتخارات مسئولین مردم شهر و بخش باینگان در ذهن‌ها ماندگار خواهد شد.

در پایان سند بیل مکانیکی زنجیری توسط ساسانی مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه به نویدی شهرداری بخش باینگان واگذار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار