معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ضرورت تزریق دوزهای یادآور واکسن کرونا خبر داد و گفت: سویه های جدید کرونا سرعت انتشار بسیار بالایی دارند.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 11 January 2023

محمد ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: زیرسویه های جدید کرونا ضریب سرایت پذیری بسیار بالایی دارند و میزان آلودگی آن ها به سرعت منتشر می شود.

وی افزود: سویه های جدید هم در ایران مستقر شدند و در هفته های آینده احتمالا با یک پیک جدید رو به رو می شویم، خوشبختانه واکسن های خوبی هم در تمام مراکز جامع سلامت ما موجود است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: تعدادی از مراکز جامع سلامت را فعال کردیم، در هر شهرستان هم یک مرکز علاوه بر صبح بعد از ظهرها هم فعال شدند، واکسن های متعددی از جمله اسپایکوژن، برکت، برکت پلاس، سینوفارم و .. وجود دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در صورتی که ۶ ماه از تزریق دوز سوم واکسن کرونا افراد گذشته باشد می توانند دوز چهارم را تزریق کنند.

شکیبا تاکید کرد: خوشبختانه کارشناسان ما افراد را راهنمایی می کنند و بهترین شرایط را توصیه می کنند و پیش از تزریق واکسن با مراجعین مشاوره خواهیم داشت. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار