رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ۶ پارک جدید هم طی یک سال گذشته در مناطق کم‌برخوردار احداث یا در حال احداث است.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 11 January 2023

به گزاش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس فرامرز رحمتی‌زاده رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط حال حاضر پارک‌های سطح شهر، اظهار کرد: ۲۳۱ پارک فعال در شهر کرمانشاه وجود دارد و ۶ پارک جدید هم طی یک سال گذشته در مناطق کم‌برخوردار احداث یا در حال احداث است که احتمالا تا ۲۲ بهمن آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی مساحت کل فضای سبز شهر کرمانشاه را یک‌هزار و ۶۷ هکتار با سرانه فضای سبز ۱۰.۵۵ مترمربع را عنوان کرد و گفت: تعداد ۲۵۶ ست‌ بازی کودکان تعداد ۸۳۶ ست ورزشی در سطح پارک‌های شهر وجود دارد.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ متر کف‌پوش بازی کودکان خریداری شده که در سطح پارک‌ها مناطق مختلف نصب شده است.

وی، از سرقت در سطح پارک‌ها به عنوان یکی از مهمترین مشکلات یاد کرد و افزود: زمین‌هایی که قابلیت و کاربری ایجاد فضای سبز دارند را شناسایی و با ایجاد پارک یا درختکاری سرانه فضای سبز را بالا خواهیم برد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار