فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۴۳۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۱۰۹ میلیارد ریال امسال در راستای حمایت از جوانی جمعیت در این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 11 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «صدرالله بابلی» افزود: این میزان تسهیلات به منظور حمایت از جوانی جمعیت، از زمان ابلاغ شیوه‌نامه مربوطه از ۳۱ فروردین ماه تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: تسهیلات مذکور برای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت سه سال، ‌فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت چهار سال و فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت پنج سال، فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت ۶ سال و فرزند پنجم به بعد ۱۰۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت هفت ساله پرداخت می شود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه اقدام های عملیاتی و موثر جهت افزایش جمعیت جوان کشور فراتر از وظایف ابلاغی دستگاه‌ها باید موارد را نظارت و با دستگاه‌های دیگر همراهی کنند.

بابلی ادامه داد: در راستای حمایت از افزایش و جوانی جمعیت، زمین رایگان برای خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم و فرزندان سوم به بعد از تاریخ ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده اند برای ثبت نام دریافت تسهیلات حوزه زمین و مسکن به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار