مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیگیر حل مشکل مسکن خبرنگاران استان هستیم و این موضوع را به صورت استانی پیگیری می‌کنیم. .
کد خبر: ۱۰۸۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 11 January 2023

حل مشکل مسکن خبرنگاران در اولویت قرار گرفتعلی صفدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص حل مشکل مسکن خبرنگاران اظهار کرد: خواستار حل مشکل مسکن خبرنگاران استان هستیم و در همین راستا فرمی را با قوانین و قواعد شامل ٧ بند تهیه کردیم تا طرح وارد مرحله اجرایی شود.

وی افزود: در مرحله بعدی فراخوانی در سطح استان ارائه می‌شود و اسامی افرادی که شامل این ۷ بند را می‌شوند به صورت لیست در اختیار ما قرار می‌گیرد سپس به استانداری و راه و شهرسازی ارجاع خواهد شد و در نهایت پس از پیگیری این سایت مجددا در ایام ٢٢ بهمن باز می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص پروسه ثبت نام و تامین زمین برای اجرای این پروژه ادامه داد: پس از باز شدن سایت و امکان ورود، خبرنگارانی که شامل این ۷ بند هستند، در سایت ثبت نام می‌کنند، در مرحله بعدی خبرنگاران احضار و سپس پیامک ارسال می‌شود، بر همین اساس لیست خبرنگاران واجد شرایط که پیامک دریافت کردند برای تصویب در شورای مسکن و تامین زمین به استانداری و راه و شهرسازی تحویل می‌شود.

وی گفت: مسلما افرادی که واجد شرایط شناخته نشدند امکان ثبت نام مجدد یا مراجعه برای دریافت مسکن خبرنگاری را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه در کنار خبرنگاران واجد شرایط پیگیر روند ساخت مسکن‌ها هستیم، تصریح کرد: این پیگیری تا جایی است که مجموعا بتوانیم مشکل مسکن خبرنگاران را به صورت استانی حل کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار کرمانشاه مبنی بر حل مشکل اشتغال و مسکن در ادامه عنوان کرد: در شهرستان‌های استان هم روند ثبت نام و تامین زمین به همین شکل پیش می‌رود و به خبرنگاران شهرستان جهت ثبت نام فراخوان داده شده است.

صفدری در پایان با تاکید بر هدف اجرای این طرح که صاحب خانه شدن خانوار‌های فاقد مسکن است، یادآور شد: افرادی که همسرشان مسکن دارد جزو واجدین شرایط اجرای این طرح محسوب نمی‌شوند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار