شورش فرامرزی به عنوان رئیس جدید هیات تیراندازی استان کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 10 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه ظهر امروز(یکم تیر) باحضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزشی استان برگزار شد و شورش فرامرزی با کسب اکثریت آراء سکان هدایت هیات تیراندازی کرمانشاه را بدست گرفت.

در این مجمع بنفشه امامی نیا، شورش فرامرزی و دانش فیلی سه کاندیدای احراز پست ریاست هیات  تیراندازی کرمانشاه بودند که با اعلام غیبت بنفشه امامی نیا – به منزله انصراف – رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده انجام گرفت که در نهایت شورش فرامرزی با کسب 12 رای از مجموع 17 رای ماخوذه، برای مدت چهارسال به عنوان رئیس جدید هیات تیراندازی کرمانشاه انتخاب شد.

رئیس جدید هیات تیراندازی کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین رویکردهای خود برای چهارسال آینده تیراندازی کرمانشاه پرداخت و افزود: علیرغم همه پتانسیل هایی که در رشته تیراندازی در استان داریم، اما در حال حاضر این رشته تنها در پنج شهرستان استان فعال است که باید آن را در همه شهرستان ها فعال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به اینکه حدود یک دهه پیش با انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان و محیط زیست استان، مسابقات شکارچیان برگزار می شد که اقدام بسیار خوبی بود، در نظر داریم که این مسابقات را با هماهنگی شهرداران به شکل فصلی برگزار کنیم.

فرامرزی برگزاری رقابت های لیگ استانی تیراندازی و حضور در لیگ های کشوری را یکی دیگر از برنامه های خود برای تیراندازی کرمانشاه دانست و گفت: برخی از استان ها با برگزاری همین برنامه ها  توانسته اند در تیم های ملی نماینده ای داشته باشند، بنابراین ما نیز نباید از این غافله عقب بیفتیم.

وی استعداد یابی، خرید سلاح های جدید برای سالن هیات، استفاده از تجربیات پیشکسوتان، برگزاری دوره های بازآموزی برای مربیان، رایزنی برای استفاده از داوران کرمانشاهی در رقابت های کشوری و اشاعه فرهنگ ورزش تیراندازی را از دیگر برنامه های خود برای این هیات خواند و گفت: همچنین سالن شهید طهماسبی که یکی از  زیرساخت های مهم این رشته در استان است، اما اکنون بلااستفاده مانده، می تواند به یک  آکادمی علمی تیراندازی تبدیل شود و باید بتوانیم آن را با صرف حدود 200 تا 300 میلیون تومان احیاء کنیم.

پیش از این رضا نظری زمستان سال 1397 پس از یک دوره ریاست چهارساله بر هیات تیراندازی کرمانشاه برای بار دوم برای ریاست این هیات انتخاب شد، اما به واسطه انتقال شغلش به خارج از کشور از ابتدای سال 1399 از سمت خود در این هیات استعفا داد و از اواخر سال گذشته سردار جاویدان به عنوان سرپرست این هیات انتخاب شد.

شورش فرامرزی ریاست هیات شطرنج استان کرمانشاه را نیز برعهده دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار