مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در شهرستان‌های سردسیر این استان، گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۹۸۱ کیلومتر باند عملیات برف روبی انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 10 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری برای خدمات‌رسانی جاده‌ای و انجام عملیات برف‌روبی، اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است‌.

وی گفت: مجموع نیروهای راهدار درگیر عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را ۱۲۴ نفر و مجموع ماشین‌آلات درگیر را ۷۷ دستگاه اعلام کرد و گفت: در مجموع عملیات برف روبی محورهای اصلی و روستایی ۹۸۱ کیلومتر باند توسط نیروهای راهداری، برف‌روبی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره انجام عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی گفت: ۲۳ محور روستایی توسط ۱۸ نیرو با ۱۲ دستگاه ماشین آلات راهداری بازگشایی شده است.

وی افزود: مجموع شن و نمک مصرفی در جاده‌های استان کرمانشاه، ۵۰۵ تن و در ۱ مقطع عملیات ریزش‌برداری انجام شده است.

کرمی کمک‌رسانی به ۱۰۳ دستگاه خودرو، از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداران دانست و گفت: شهروندان پیش از آغاز سفر می توانند از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار