آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان، امروز (19 دی) برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ 10 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا در این مراسم از زحمات فرحناز محمدی مدیرکل پیشین بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر و بهزاد شهبازی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی معرفی شد.

بهزاد شهبازی سرپرست جدید بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم یکی از مشکلات جدی جامعه مخاطب بهزیستی را بحث اشتغال عنوان کرد و افزود: در همین راستا به جد دنبال استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی و نیز ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال مددجویان هستیم.

وی افزود: همچنین یکی از اولویت‌های ما در این زمینه احیای سهم سه درصدی معلولین در استخدام ادارات دولتی است.

شهبازی از پیگیری برای افزایش تسهیلات اشتغال مددجویان خبر داد و افزود: برنامه داریم با رایزنی با تولیدکنندگان و صنعتگران استان هم بتوانیم ظرفیتی برای اشتغال مددجویان استان فراهم کنیم.

سرپرست بهزیستی استان کرمانشاه تامین مسکن را هم یکی از نیازهای ضروری مددجویان بهزیستی استان عنوان کرد و افزود: در این راستا رایزنی‌هایی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه داشته‌ایم و آنها هم قول داده‌اند هرجا زمین در اختیارشان بگذاریم اقدام به ساخت مسکن کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 9 هزار خانوار مددجوی بهزیستی فاقد مسکن هستند و این امر شرایط سختی برای آنها ایجاد کرده، بنابراین بطور جد پیگیر رفع مشکل آنان خواهیم بود.

شهبازی از احداث زیرساخت‌های لازم برای نگهداری معتادان متجاهر استان هم خبر داد و افزود: وجود معتادان متجاهر در سطح استان و بویژه شهر کرمانشاه لطمه جدی برای رونق گردشگری استان است و در همین راستا برنامه داریم با همکاری سایر دستگاه‌ها زیرساخت‌های لازم برای نگهداری این افراد را فراهم کنیم.

سرپرست بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از اولویت‌های کاریم ارتقا رفاه کارکنان بهزیستی استان است، چرا که کارکنان این مجموعه بسیار خدوم و زحمت کش بوده و نیاز است که پرداختی آنها مطابق زحماتی که می‌کشند، افزایش یابد.

فرحناز محمدی مدیرکل پیشین بهزیستی کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه بهزیستی برنامه‌های مختلفی را برای رفاه حال مددجویان دنبال کرده، گفت: اولویت ما در این زمینه تکریم مددجویان و همکاران مجموعه بهزیستی بوده است.

علیرضا اِنجلاسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور هم در این مراسم با اشاره به گستردگی ماموریت‌های بهزیستی گفت: در گام دوم انقلاب ماموریت‌های مهمتری به سازمان بهزیستی محول شده که باید همه در کنار هم برای تحقق آن گام برداریم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب کارهای بزرگی در عرصه سلامت اجتماعی و کمک به توانمندسازی جامعه هدف داریم که جز با همدلی تمام نیروهای بهزیستی محقق نمی‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار