مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه از برخورد جدی با پدیده مضموم کشتار غیر مجاز خبر داد و گفت: اماکن نگهداری کننده دام غیر مجاز پلمب می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 09 January 2023

اماکن نگهداری کننده دام غیر مجاز پلمب می‌شوند/ برخورد جدی با این پدیده مذمومحسین حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کشتار غیر مجاز دام یک معضل بهداشتی است که بعضی از شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان کرمانشاه را در بر گرفته و امیدواریم اداراتی که مرتبط با این موضوع هستند همت به خرج دهند و این مشکل حل شود.

وی افزود: ما کماکان پیگیر این موضوع هستیم و هفته گذشته جلسه‌ای در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد که مقرر شد موضوع را پیگیری کنیم، ادارات ذیربط گرد هم آمدند و همگی متفق القول بودند که به صورت جد با این معضل برخورد شود.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: تیم‌های برخورد کننده با موضوع اقدام خواهند کرد و فعالیت‌های مرتبط را شروع کردیم که اصل موضوع برخورد با عاملین این پدیده است یعنی با افرادی که مرتکب تخلف می‌شوند برخورد‌های قانونی صورت گیرد.

وی گفت: در همین راستا ادارات مرتبط از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، دامپزشکی، بهداشت، اصناف و محیط زیست به کمک آرا بازدارنده قضات دادگستری متخلفین را معرفی می‌کنند و تقاضایی که داریم این است که آراء سنگینی برای این افراد قرار گیرد تا از این عمل پشیمان شوند و روال را به همین ترتیب ادامه خواهیم داد.

حیدری تاکید کرد: مقرر شده شهرداری اماکنی که دام نگهدا‌ی می‌کنند در سطح شهر و حاشیه شهر پلمب کند و از نگهداری آن جلوگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار