امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به پیام اهل سنت مبنی بر یکدلی و همراهی، گفت: دهه مقاومت فرصتی برای آگاهی بخشی به جامعه است.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 08 January 2023

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در دهه مقاومت تمامی ملت ایران، اهل سنت و جامعه غرب کشور مانند همه دوران‌های انقلاب اسلامی با نظام و انقلاب اسلامی همراه بودند.

وی افزود: در این دهه هم مانند همه ادوار گذشته و جریاناتی که در مقابل انقلاب قرار گرفتند، اهل سنت در صحنه حضور داشتند و با شرکت در مراسمی که در مساجد و محافل در این راستا برگزار شد، حضور و پشتیبانی خود را از نظام و این حادثه اعلام کردند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه یادآور شد: در شهرستان‌هایی مانند پاوه و جوانرود مراسم برگزار شده و اهل سنت حضور فعال داشتند.

وی تاکید کرد: پیام ما همواره پیام وحدت، یکدلی و پشتیبانی از نظام اسلامی بوده، برای اینکه بدانیم دشمن ما همیشه از بیرون مرز‌ها توطئه‌ای علیه نظام دارد و گا‌ها این توطئه‌ها به صورت داخلی توسط مزدوران انجام می‌شود و با هدف ضربه به نظام است، اما موفق نشده و ناکام می‌مانند.

به گفته ماموستا مرادی اهل سنت همواره از تفرقه به دور است و به دشمنان اجازه نمی‌دهد که ما را دچار آسیب، تفرقه و تزلزل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار