شهردار کرمانشاه از افتتاح فاز اول شهربازی کرمانشاه با نام "لوتوس" تا پایان سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 07 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا نادر نوروزی با اشاره به پیگیریهای فراوان برای راه اندازی شهربازی کرمانشاه گفت: برنامه خوبی در این زمینه داریم و قرار است شهربازی با نام "لوتوس" در محل فعلی شهربازی کرمانشاه راه احداث شود.

وی افزود: این شهربازی در زمینی به مساحت 13.5 هکتار احداث شده و انواع بازیهای خشکی و آبی درآن راه اندازی می‌شود.

به گفته نوروزی سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای این طرح براساس مطالعات انجام شده 190 میلیارد تومان برآورد شده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به فاز بندی اجرای این طرح طی سه سال، گفت: با شروع اجرای طرح، بعد از یک سال می‌توان فاز اول پروژه را به بهره برداری رساند، طوری که مردم بتوانند از بخشی از فضای شهربازی استفاده کنند.

نوروزی با اشاره به انعقاد تفاه‌ نامه اجرای این طرح با بانک "ملل" گفت: در حال حاضر پیگیر تبدیل این تفاهم نامه به قرارداد هستیم و در صورت انعقاد قرارداد طرح، اجرای آن تا پایان سال کلید می‌خورد.

شهردار کرمانشاه درادامه با اشاره به تعطیلی چند ساله پروژه "فانفار" کرمانشاه -شهربازی تاق بستان- گفت: این پروژه تفریحی و سرگرمی متاسفانه به سرمایه گذاری واگذار شد که توانایی انجام این کار را نداشت.

وی افزود: با توجه به این شرایط پیگیری های قضایی برای خلع ید سرمایه گذار صورت گرفت و همین امر موجب شد پروژه مدتی تعطیل شود. در حال حاضر هم دستگاه‌های مجموعه تا زمان تعیین تکلیف آن ضبط شده است.

نوروزی به مشکلات میراثی این پروژه هم اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود این مجموعه در حریم تاقبستان، نمی‌توان دستگاه‌های بازی با ارتفاع زیاد در آن نصب کرد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به پیگیری برای تکمیل این پروژه گفت: تمام تلاشمان این است که این پروژه را به تابستان سال آینده برسانیم تا مردم کرمانشاه فعلا در نبود شهربازی بتوانند از این مجموعه تفریحی استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار