معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: آمادگی صادرات مازاد تولید مرغ توسط مرغداران استان کرمانشاه به اقلیم کردستان عراق به منظور تعادل بازار مرغ و ایجاد درآمد ارزی وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 07 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم محمدرضا عباسی اظهار داشت: با حضور مسئولان اتاق بازرگانی اقلیم کردستان و همچنین اعضای اتحادیه مرغداران استان کرمانشاه و معاونت امور دام جهاد کشاورزی جلسه‌ای با هماهنگی اتاق بازرگانی و هماهنگی گمرک برگزار شد تا در رابطه با صادرات مرغ مازاد تولیدی استان کرمانشاه مذاکره شود.

وی عنوان کرد: با صادرات مرغ مازاد استان کرمانشاه تولید مرغ در استان پایدار و همچنین درآمد ارزی خوبی برای مرغداران و تولید کنندگان ایجاد خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه یکی از مراکز تولید مرغ و گوشت است و هم‌اکنون در استان 600 واحد مرغداری داریم که روزانه بالای 200 تن تولید دارند و از این رو ما روزانه 100 تن مرغ تولیدی مازاد داریم.

عباسی گفت: می‌توانیم با صادرات مرغ تولیدی مازاد استان، شاهد افزایش جوجه‌ریزی و تولید مرغ در استان و همچنین الگویی برای سایر مرغداران دیگر استان‌های کشور باشیم.

وی افزود: در این رابطه جلساتی با مقامات اقلیم کردستان و اعضای اتحادیه مرغداران توسط جهاد کشاورزی قصرشیرین برگزار شده که امید است به زودی شاهد صادرات مرغ و دیگر محصولات تولیدی استان کرمانشاه به عراق باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار