استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت طرح جامع شهر کرمانشاه برای ساماندهی ساخت و سازها گفت: طرح جامع شهر کرمانشاه سریع‌تر تدوین شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 07 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم محمد طیب صحرایی امروز در جلسه کمیسیون ماده پنج استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌ها و مصوبات این کمیسیون باید در جلسات کارشناسی به صورت دقیق پیگیری و بررسی شود و در این جلسه طرح‌ها با نظرات کارشناسی تصویب یا رد شوند.

وی با تأکید بر اعمال دیدگاه و نظرات فنی در اجرای طرح‌های این کمیسیون عنوان کرد: جان و سلامتی مردم برای ما خیلی مهم و ارزشمند است از این رو طرح هایی باید در این جلسه به تصویب برسند که علاوه بر توسعه و زیبایی شهری، در آسایش و رفاه مردم نیز تاثیرگذار باشد.

استاندار کرمانشاه خواستار توجه به توسعه فضای مبلمان شهری در تصویب طرح‌ها شد و افزود: باید در تصویب و اجرای طرح‌ها در کمیسیون، ملاحظات شهری را لحاظ کنیم تا مردم احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

وی خواستار پرهیز اعضای کمیسیون از هر گونه کار جزیره‌ای و مقطعی شد و گفت: انجام این گونه اقدامات استان را از فضای اجرای برنامه‌های مدون دور می‌کند از این رو باید به سمت اجرای برنامه‌های راهبری و بر اساس مطالعات علمی و پژوهشی برای توسعه کرمانشاه در تمامی زمینه‌ها حرکت کنیم.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر تدوین هر چه سریع‌تر طرح جامع شهر کرمانشاه گفت: اجرای این برنامه علاوه بر اینکه از گسستگی ساخت و سازها و ناهمگونی چهره شهر جلوگیری می‌کند از سوی دیگر به زیبایی و اجرای ضوابط قانونی نیز کمک خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار