رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه گفت: پوشاک زمستانه امسال حداقل با افزایش قیمت ۵٠ درصوی همراه بود.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 06 January 2023

حسین بیات در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: فروش پوشاک زمستانه از برج ۸ آغاز و تا برج ۱۰ ادامه می‌یابد از برج ۱۰ تولیدی‌ها کار را برای شب عید تولید و لباس‌های زمستانه وارد حراج می‌شوند.

وی افزود: دو الی سه ماه اخیر هم با شرایط به وجود آمده عملا فروش خاصی نداشتیم در حال حاضر هم پوشاک زمستانه برای فروش سال آینده به صورت حراج به فروش می‌رسند.

رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه ادامه داد: قیمت پوشاک زمستانه با سال گذشته با تفاوت چشمگیری همراه بود و حداقل ۵۰ درصد افزایشی بوده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت دلار و تاثیر آن بر قیمت اجناس از جمله پوشاک تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت دلار، هر جنسی که با محاسبه قیمت افزایش یافته خریداری و در بازار به فروش برسد، آن قیمت تثبیت شده و علی رغم کاهش قیمت دلار مردم همچنان کالا را با همان قیمت افزایشی خریداری می‌کنند.

وی در خصوص فعالیت برای بازار عید تصریح کرد: تولیدکنندگان از هم اکنون آغاز به کار می‌کنند، بازار فروشندگان هم در صورت واریز زودهنگام عیدی به حساب مردم از ۱۵ بهمن آغاز می‌شود در غیر این صورت مانند سنوات گذشته در اسفند ماه آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار