مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفتگو با با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: عملیات برف رویی و تیغه زنی در روز‌های اخیر با فعالیت ٣٠٠ نیرو در سطح استان انجام شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 06 January 2023

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طی روز‌های گذشته در کل استان بارندگی و در برخی محور‌ها بارش برف داشتیم، به این ترتیب همکاران راهداری مستقر و عملیات برف روبی و تیغه زنی در محور‌ها به صورت مستمر اجرا کردند.

وی با بیان اینکه هیچ محوری بسته نشده، افزود: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی امروز از این موج عبور کردیم، اما بیش از ۳۰۰ نفر از نیرو‌ها درگیر در این طرح و ۲۵۰ درصد ناوگان مستقیم درگیر برف روبی بودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در اکثر محور‌ها بارش باران و در حدود ۸ محور از جمله اورامانات، سنقر، قسمتی از صحنه و کنگاور بارش برف داشتیم، همکاران در کل محور‌ها و گردنه‌ها مستقر بودند.

وی گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قبل، بعد و حین هر حادثه و پیش از فصل بحران و بارش برف اقدام به خدمات رسانی می‌کند، حین بارش و بعد از بارش هم فعالیت هایمان ادامه دارد و باید جاده را زنده نگاه داریم، دستگاه‌های دیگر هم در کنار ما فعالیت و خدمت رسانی می‌کنند.

کرمی تاکید کرد: رانندگان در جاده‌ها می‌خواهند تردد کنند حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار