فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مردم انقلابی و با بصیرت شهرستان با همراهی نظام و انقلاب در مقابل معاندین ایستاده و پاسدار انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 05 January 2023

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت دهه مقاومت اظهار کرد: بهترین ظرفیت در شهرستان سنقر و کلیایی، مردم نجیب، انقلابی و فهیم است در ٩٠ روزی که در بسیاری از نقاط کشور حوادثی اتفاق افتاد، مردم سنقر با بصیرت و هوش و ذکاوت خود و علقه و ارتباطی که با شهدا و انقلاب داشتند شاهد کوچکترین مشکلی در شهرستان نبودیم.

وی افزود: حقیقتا زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا بخشی از کلام رهبر است و قطعا اثرش کمتر از شهادت نیست، این ایام شهر ما مملو از عطر شهدا بود، فداکاری، ایثار و گذشت برای مردم تداعی شد و مردم با درایت
در مراسم مختلفی که در شهرستان برگزار شد شرکت کردند.رماندار شهرستان سنقر و کلیایی ادامه داد: چندین مراسم برای بزرگداشت یاد و خاطر همه شهدا از جمله سردار سلیمانی برگزار شد همچنین اجتماع بزرگ مردم شهرستان سنقر در مرکز شهرستان و در شهر و روستا برپا شد، رونمایی از کتاب ویژه، دیدار با خانواده شهدای مدافع حریم و ولایت و برگزاری مراسم ویژه هم در این ایام در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: به صدا در آوردن زنگ بصیرت و مقاومت در مدارس و بزرگداشت این ایام که با سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی همراه شد، همچنین ویژه برنامه ای برای این عالم هم برگزار شد، جوانان پر شور انقلابی،
(موسسه جهادی باقرالعلوم) به صورت خودجوش مراسم بسیار ویژه ای را برگزار کردند، جبهه مقاومت کاری کرد که در ذهن همه جوانان باقی می ماند.

وی تصریح کرد: کار امروز ما این است که با انجام کارهای جهادی و انقلابی بتوانیم برای گره گشایی از مشکلات مردم راه نورانی سردار دلها حاج قاسم که تمام عمر خود را برای گره گشایی از مردم گذاشت انجام دهیم.

قربانی تاکید کرد: یکی از ویژگی های مخلصانه او اخلاص در عمل، نجابت و پاکی بود و با مردم بودن یکی از ویژگی هایی بود که تمام مردم دنیا وقتی نام شهید سلیمانی می آید، اشک از چشمشان جاری می شود این درسی است برای ما که مردمی باشیم و به مردم خدمت کنیم و از مشکلات آن ها گره گشایی کنیم، امید است ادامه دهنده راه شهدا با تبعیت از منویات رهبری باشیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار