مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی 60 محور روستایی استان در پی بارش برف در شبانه روز گذشته، گفت: هم اکنون هفت محور روستایی در سنقر و کلیایی مسدود است که تا ظهر بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 05 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فریبرز کرمی با اشاره به آغاز بارش برف در محورهای استان از روز گذشته، اظهار کرد: در محورهای اصلی استان بیش از ۱۲۷۰ کیلومتر برف روبی انجام شده و همه این محورها باز است.

وی همچنین از انجام ۱۲ مقطع ریزش برداری در محورهای اصلی استان خبر داد.

کرمی از بازگشایی ۶۰ محور روستایی در استان هم  که به علت بارش برف مسدود شده بود، خبر داد و عنوان کرد: هفت محور در سنقر و کلیایی همچنان مسدود است که عملیات برف‌روبی آنها در حال انجام بوده و تا ظهر بازگشایی می‌شود.

وی از امدادرسانی به ۵۸ خودرو گرفتار در برف نیز توسط نیروهای راهداری یاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهایی که در عملیات برف‌روبی پای کار بودند را حدود ۱۸۰ نفر با ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات اعلام کرد.

به گفته این مسئول، نزدیک به ۷۰۰ هزار تن شن و نمک نیز در محورهای استان مصرف شده است.

بارش برف و باران از ظهر روز گذشته(چهارشنبه) در استان کرمانشاه شروع شده و طبق اعلام هواشناسی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

پلیس راه استان هم با اعلام لغزنده بودن جاده‌ها، از مردم خواسته از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت سفر ضمن اطمینان از سالم بودن خودروی خود، نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار